Een kijkje in het hoofd van je klant als hij of zij een keuze maakt
Tijdens een gesprek heb je een verscheidenheid aan gedachten die rondcirkelen in je hoofd. Je kunt door je gesprekspartner onbewust non-verbaal gestuurd worden naar een bepaalde gedachte of gedrag. In non-verbale neuromarketing maken we gebruik van kennis die is opgedaan uit hersenonderzoek en leer je hoe je tijdens een gesprek de ander laat meebewegen in jouw richting.
"Door inzicht in keuzeprocessen en de rol van emotie bij beslissingen van de klant kruip je nog dieper in de gedachten die bij de ander ontstaan." C. Zijlstra
Wat komt aan bod bij deze training:
- het herkennen van belangrijke neurale processen in het gedrag van de klant,
- begrijp de emotionele reacties en voorkeuren van de klant,
- leer de keuzeprocessen en de rol van emoties,
- de positieve en negatieve onbewuste processen waarnemen,
- laten je de verbanden en invloeden zien tussen motivatie, emotie en weerstand,
- stimuleren, begeleiden en beïnvloeden van keuzegedrag.
Opbouw training 'Non-verbale neuromarketing':
Twee weken voor de training krijgt elke deelnemer de theoretische achtergrond over de non-verbale neuromarketing toegezonden.
Onderzoek je hoe je bewust het onbewuste van mensen activeert en positief beïnvloedt. In de theorie leer je waar de diepgewortelde verlangens en voorkeuren liggen, krijg je een kijkje in de onbewuste en emotionele processen van wat deze processen met je doen.
Vanuit de theorie gaan we in de training dieper in op wat er gebeurt.
Je leert:
- een onderdeel van deze training is hoe je brein werkt, zodat je weet wat er tijdens een gesprek in je hoofd gebeurt,
- je leert de processen waardoor mensen keuzes maken en wie er controle heeft op deze keuzes,
- wat zijn onbewuste uitingen en wat kan je er zelf aan doen,
- de verschillen en overeenkomsten tussen het onbewuste en het bewuste verwerken van informatie,
- hoe je de keuzes van de ander naar jouw hand kunt zetten en positief kunt beïnvloeden.
Voor wie is deze training aan te bevelen?
Voor iedereen die werkzaam is op het gebied van communicatie, marketing, sales en die onderhandelingen voert.